melekkizim_00 yok Canım korkma hiç bişey olmayacak bebeğine. Anne kötü olmazsa bebeğe hiç bişey olmuyormuş Allah’a sükür. Doktor bana korkma dedi zararlı olan hiç bişey plesentadan geçmez dedi . Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin mevlam. Bende bu bebeğe zor kavuştum . Gebeliğimin başından beri kanamalar kusmalar serumlar üstüne her şey bitti çok şükür dedikten sonra delta varyantına yakalandım. 14 gün öldüm öldüm dirildim ama hamdolsun bebeğim iyiydi 🙏 hareketleri sende mi hissetmedin kuzum ? Yani bi gün hissedip 6 gün hissetmediğin oluyor muydu seninde?