papatya56 geçmiş olsun canım.. ben 15+5 deyim güzel gidiyor sadece eşim korona oldu. Bu yüzden zorlanıyorum. Yemek ve iş konusunda çok yoruluyorum. Ben her gün ayaktayım koştur koştur geçiyor günüm ve en az 8 9 bin adım atıyorum. Karnım çıktı baya evet 😊 arada bazen mide bulantım oluyor. Birde belim benimde çok ağrıyor maalesef. Sol kalçamda da yürürken acı hissediyorum.