efesmom Dugisim bende aynı durumdayım durup durup ağlayasım geliyo pozitif düşünüp rahatlamaya çalışıyorum ama o da en fazla 5 dakika sürüyo 🤷♀️ Ameliyathane ortamını düşündükçe geriliyorum inşallah hepimiz rahatlıkla atlatırız şu önümüzdeki süreci
Dugisim Eymen_Enis_Ser halbuki gececi biliyorum😀 millet süslenip puslenip kahkalarla girip çıkıyor bende mı anormallik var anlamıyorum. Allah yardımcımız olsun.
Dugisim efesmom spinal anestezi yapicam dedi doktorum ama ben de hem tansiyon hem anksiyete var. Dün konuştu orda rahatladım gibiydi ama dün geceden beri aklıma geldikçe carpintim oluyor kaygıdan uyku uyumadım. Yarın sabah mutlaka genel anestezi isticem.
efesmom Dugisim biran önce o anları sağ salim atlatsakta keşke boşa stres yapmışım desek 🥲 gerçekten insan kendi bilincinden korkuyo o an ya panik olursam diye 🥴 şöyle biz fark etmeden olup bitse ne güzel olurdu değil mi 😅