Allahım telefonu elime alır almaz karşıma 3 aylık bebeğinin kafasına yüzüne ölümüne vuran bir yaratığın ( baba demeye dilim varmıyor 😡) videosu çıktı karşıma neye uğradığımı şaşırdım. Kalbim sıkıştı ağlamaktan içim çıktı. Sen bir meleğe nasıl kıyarsın ya bu ülke bu dünya nereye gidiyor. Bu bebekler bu çocuklar bilmediğimiz görmediğimiz ne işkencelere maruz kalıyorlar düşündükçe nefes alamıyorum. Yavrunun beyin kanaması varmış yoğun bakımdaymış. Rabbim o adama öyle acılar yaşatsın ki ölmek için yalvarsın yakarsın inşallah 😡 Töbe haşa Rabbim günah yazmasın ama insanında aklına burada bebek sahibi olmak için deliren insanlar geliyor onlar değilde bu caniler bebek sahibi oluyor neden diye sorgulamaktan kendimi alamıyorum o kuzunun ne günahı vardıda o ailenin evladı oldu bunları yaşıyor düşünmek istemiyorum ama kulaklarımdan o ses gitmiyor aklımı yitircem 😔😔😔