Bende istanbul da bahçeci umuta gidiyorum kızlar, cumartesi günü yumurtam toplandı iğneler ilk bir düşündürüyor şimdi böyleyse daha neler göreceğiz diye ama iğne kısmı zor görünsede en eğlenceli ve zor kısmıymış yumurta toplamadan sonra bir rahatlık geldi baya yol aldık artık diye eşimle sevindik 🥲 doktora kontrole git gel kan ver iğneler derken o arada bir de grip oldum yoruldum açıkçası ama iğneler işe yarayınca çok mutlu olduk 🐣 sormak istediğiniz bir şey olursa yardımcı olmaya çalışırım birde irtibatta kalalım tarihlerimiz yakın olacak 🥰