Elif0611 Ben adetim bittikten 3 gün sonra başladım yani 9.üncü günümdü, her gün bir tane test yaptım, testi yapmadan önce yaklaşık 2 saat sıvı tüketmedim net çıksın diye, yaptığım ilk 2 gün çizgi pembeydi koyu değildi öyle olunca yumurtlamaya daha var demek, 11.inci ve 12.inci günümde koyuydu, 13.üncü günümde yine pembeleşmeye başladı öyle oluncada çatlama demek oluyomuş.. sonrada bidaha yapmadım
Benim testler yurtdışından, plastik bardağa afedersin idrarını yapıyosun, 5 10 saniye değdiriyosun ve sonuç çıkıyo, zaten aynı gebelik testleri gibi
Açıkçası beni strese sokmadı bu testler aksine yumurtlama günüm belli oldu, kendime güvendim, takdiri Allahtan, olmadı bidaha deneriz gelecek aya🌸