edaer 37 haftalık olanlar kilolarınız neler gittiniz mi kontrole benim yarın olacak inşallah sizde durumlar neler 🥰
OOzge25 edaer şimdi kontrolden çıktım. 2750 gram 48-49 cm olmuş uzun ince 😂 67 yle başlamıştım 83 olmuşum :( çatı muayenemi haftaya yapacaktı doktorum. Ağrım olduğu için bu hafta yaptı. Normal doğuma elverişli dedi :) bizde durum böyle 🥰
Aycaaa571 edaer 38 e girecem yarın 😄😄 en son 34 haftalıkken 8 kilo almıştım şimdi grip olduğumdan gidemedim kontrole bilmiyorum o yüzden 😄😄 57 ile başladım 65 oldum
Mucize121 edaer dün gittim doktora normalde 36 haftadayım ancak doktor 37 dedi 3150 gram 53 cm uzun bir kızçem olacak sanırım 😍 kendim de 16 kilo aldım 🙈
Rumeysa3652 edaer bebiş 3000 gram olmuş bende 64 ile hamile kaldım şuan 82 kilo oldum tam 37 haftalığız bugün
Fundabshn edaer 35+5 haftayız ben toplamda tam 14 kilo almışım bebiş şuanda 2750 kilo, haftaya bi daha kontrole gidicem bakalım kaç olmuş 🥰