Reyhankya Arkadaşlar merhabalar kansizlik çok var kan takılması gerekiyor denildi kan taktırmak istemiyorum kan yapicak şeyleri solermisiniz napmam lazım bunu yedim kanım çok yükseldi diyen varmı yardımcı olur musunuz teşekkürler
aytangurvanova Reyhankya turkiyede fazla tuketilmiyor ama grecka qaliba turkce ismi karabugday o kana cok iyi geliyor yesil mercimek,kara kuru uzum,pancar,kara ciger,pekmez.
Hellili Reyhankya kansızlığınız çoksa yiyecekle toparlanmıyor maalesef toparlansa bile çok uzun sürer doktorunuz ne şekilde diyorsa öyle yapın bence hem bebeğin gelişimi açısından hemde ilerde doğum için çok çok önemli kanınız ilaçlarla belli bi seviyeye geldikten sonra pekmezle kara üzümle kuru erikle yeşil yapraklı sebzelerle muhakkak destekleyin