Arzu-Anne Herkese merhaba Sizlerden bir ricam olacak doğumda hastanede dağıtmak için çikolata kolonya falan almayı düşünüyorum tecrübe eden alıp memnun kalan varmı varsa nerden aldınız. Şimdiden teşekkür ederim 🐣🌸
Asyaveannesi36 Arzu-Anne ck_designevent da yaptırdım çikolata kolonya kapı süsü çikolata pelitin çikolatası harika olmuştu 😍
Asyaveannesi36 Prensannesi14 kapı süsü 170 çikolata 160 kolonya adeti 8 tlydi ama ben 2 ay önce ödeme gönderdim şuan zam bile gelmiş olabilir