Kızlar 1 haftadır rahmimde çok acıma vardı ağrım hiç yoktu ama vajina okadar acıyorduki lavaboya felan adım atarken ağlıcak gibi oluyordum.. Bugünde çatı muayenemiz vardı ve doktorum nasıl gidiyor dedi bende vajina mın çok acıdığını ağrım olmadığını ama çok acı çektiğimi ve çatı muayenesinde daha çok avıyacağını düşünüyorum ve korkuyorum dedim. Kendim bile el süremiyorum dedim korkma hiç hissetmiceksin dedi. Normal sedyede bacaklarımı dizlerimden katladım 2 parmağını soktu hissediyormusun dedi hayır dedim biraz daha ileri gidicem dedi hissediyormusun diye sordu hayır dedim sonra iki parmağını içerde çevirdi hissediyormusun burda belki hissedersin dedi hayır dedim hissetmedim ve tamam kalkabilirsin korktuğun kadar var mıymış bitti bukadar dedi yani benim hiç canım yanmadı herkesin acı eşiği bir değil tabi ama eşimle birliktelik yaşasam daha çok canım yanar yani öyle korkulacak birşey değil..