İnst’da gördüğüm bir haber uğruna polisi aradım elimden geleni yapmaya çalıştım ama hala içim soğumadı. 4 aylık bebeğim 1 dk ağlasa hemen neyi var diye anlamaya çalışırım yeri gelir şebeklik yaparım acısı varsa oturur ağlarım. Videoda 3 Aylık bebeği babası olacak o Ş.refsiz, kans.z öldüresiye dövüyor. Bu kadar evlat sahibi olmak isteyen insan varken bunlar neden olur ya neden! Eve sığamadım izlerken elimi ağzıma getirip kendimi sıktım. ALLAH’IN SAVUNMASIZ MELEĞİ. Ne istedin be Ş.refsiz! Aynısını sana yapanda bulursun. Sen böylelerini beter et Allahım..