Anne74 benim 6 eyluldu ama erken döllenme oldu ovulasyon testi kullandım 4 gün erken olduğundan emindim çünkü 2+6 de silik çizgi çıkmıştı ve doktora söyledim baktı evet suan senin hesapladıgın kadar görünüyor o zaman dediğin gibi 2 eylule alalım tarihi dedi ben de sağlık ocağına 2 Eylül olarak kayıt yaptırdım Şubat 15 civarı izne ayrılacağım kısmet olursa sizle 1 gün olacak aramızda