2melkannesii Merhaba sevgili anneler Adana’da gittiğiniz doktorların ismini ve muayene ücretini yazarsanız çok sevinirim 🙏🏻 İlk bebeğimde medline a gitmiştim ama muayene ücreti galiba 230 olmuş o yüzden doktor araştırması yapmam gerekiyor🙏🏻
K-Kazan Türkmenbaşı tıp merkezi Esmen Öztürkoğlu zamdan sonra 150 TL oldu muayene ücreti memnunum doktorumdan da çok şükür.