baby74 adetimden 3 gün geçti adet günüm test yaptım negatif çıktı ama hala gelmedi adetim. Sabahları ağrım yok ama akşamları kasık ağrılarım oluyo şuanda var sanki adet olcm gibi baş ağrısı bende yaşıyorum hatta dün çok kötüydüm. Hamile olabilirim diye ilaç da alamadım. Akıntı baş ağrısı kasık ağrısı gebelik belirtisi de olabilir canım. Allahtan umut kesilmez bekle bakalmm biraz daha. Bende birazdan tekrar test yapcm hayırlısı 😊 inşallah vardır