Merhabalar 24 yaşındayım yaklaşık eşimle 2 aydır bebek yapmaya başladık ama bir türlü gebe kalamadım özellikle ovülasyon günlerine denk getiriyorum ama olmuyor. Çok mu acele ediyorum bilemiyorum ve bebeğimin olmasını çok istiyorum. Düşünceleriniz nelerdir? Teşekkürler 🌸