Bence yeme :( sana zaten zararlı bebeğe de bir yararı yok. Bir süre sabret çok aşırı istersen haftada 1 10 günde 1 azıcık ye. ya da evde kendin fırında yap patatesle baharatla vs. Ben mümkün olduğunca yememeye çalışıyorum yediğimde de içim hiç rahat olmuyor.