3_kezanneoluyorum Merhaba arkadaşlar normalde 28 haftaya yeni girdim ama bugün ölçümlerimde 31 haftalık çıktı doğumum buna göre mi planlanıcak bilgisi olan daha önce yaşayan varmı 🥴
alcang 3_kezanneoluyorum hayır yine sat a göre gerçekleşir doğum. Önde gitmesi gelişiminden kaynaklı bi durum. Kilosu mu önde çıktı bazı durumlarda şekerden dolayı olabiliyor. Bi sorun yoksa genetik de olabilir. Zaten müdahale gerektirecek bişey olsa doktor söylerdi içiniz rahat olsun
Fatosduzgun55 3_kezanneoluyorum ılk oğlum hep 3 hafta ılerıde gıdıyordu 37+0da dogdu. Sımdı 2.ye hamıleyım bugun kontrolum vardı 32+3deyım ama ultrason da 35haftada gözüküyormus 2.600grm olmus😑 sat a göre 22ocakdı ama bugun 9ocaga kadar cekti.. drum insallah 9ocagı da görebılıriz dedi🤫😑
3_kezanneoluyorum alcang 24 şubat tahmini doğum denmişti en başta ölçüm yapıldıkça önde çıkmaya başladı bu seferde 31 ocak tahmini doğum dedi doktorum o kafamı karıştırdı
alcang 3_kezanneoluyorum ultrasonda öyle göründüğü için demiş olabilir kilosu önde ise İleriye doğru ne olacağı belli olmaz haftasını yakalar muhtemelen
Deletedmom_33 3_kezanneoluyorum Benimde 24 Şubat ☺️ 8 gün önde çıktı ama iri bebek olabilir ekmeği vs azalt 4 hafta sonra öyle bakayım demişti 25+4′de. Ama 27+3′de aciel gittim yine 7 gün önde çıktı 1176 Gr görünüyor kafası yanlış değilse 2 hafta önde. Doğumla ilgili bir şey demedi ama doktorum. Hem tüp bebek hem dediği gibi iri ise 38 de sezeryan olur diye düşünüyorum ben ama
Xyztt Benim de bebegim iki hafta önden gidiyordu, 25+5 te 27+5 e uyumluydu. Doktor seker den şğphelendi ama dün yaptırdım testi, normal cıktı. Dogum zamanı aynı oluyor diye biliyorum sadece bebek iri oluyormus
3_kezanneoluyorum Xyztt yani her gittiğimde tarih değişiyor bende korktum hazırlıksız yakalanıcam diye 😅
bilgesacan Xyztt benimde aynı bebek hem gelişimi önde hem suyu fazla aşırı geriliyorum çoğu zaman harekette zorlanıyorum. Şeker normal ama perinatolog takip edecek ama artık gerginlik beni mahvediyor 😑
3_kezanneoluyorum bilgesacan kesinlikle kafa karışıklığı yarattı bendede her gitmemde tarih değişiyor bende anlayamadım ne zaman doğacak bu bebek 🥴
3_kezanneoluyorum Fatosduzgun55 sata göre 37 mi yoksa 3 hafta ileride giden haftaya göremi 37 de doğdu ilk bebeğiniz