Benim doktorum eğer gerçekten normal doğum istiyorsam donanımlı bir hastanede, anında nöroloji doktorlarının bana müdahale edebileceği bir ekiple doğum yapmam gerektiğini söylemişti. Bir süre riskli gebelikte ekstra takip de gördüm, sonra bir sorun görülmeyince normal yapabiliriz demiştik gerçi şimdi bebek ters her türlü sezaryene kaldık 😄