Blge1 İdrarda enfeksiyon olması sonucu doktorum manurol şase kullanmamı söyledi kulllanan varmı aranızda bir yan etkisi olurmu acaba bana veya bebeğe
Clementinee Blge1 ben kullandım canım bir yan etkisi olsa doktorun vermez ve biz doktorundan iyi bilemeyiz 😇 geçmiş olsun iyi gelmişti bana sanada gelir İnşallah 🤍
gbyalcin Blge1 2 kez kullandım 31+4 üm hiçbir problem yaratmadı. Enfeksiyonun daha çok zararı var bebişe. O yüzden ilaçlarınızı aksatmayın 😊
Happy_001 Blge1 bebege zarar weırıse doktor neden sana verıyor enfeksiyon bebege zarar wermsısn dıye ılacı verıyor