alparslanin_annesi Tabiri caizse gıvıl gıvıl değişik birsey hissediyor karnımda ama 15+4 haftalığım çok hafif etkileşimler hissediyorum bu tekme vs demiyorum sanki karnımda geziniyor gibi yada şu içinde gezen birsey var hissi değişik
MeyraRana alparslanin_annesi bendede eşimi yolcu ettikten sonra bi hıçkırık vurup geçiyor sürekli Allah Allah noluyor diyordum meğersem bebiş bazen suyunu yutunca hıçkırık oluşuyor muş bana vurduğu için bende hıçkırıyormuşum ilginç ama bakalım daha neler görcez 19 haftalığım hani hareketlenmesini dört gözle bekliyorum bazen eşimin elini karnıma koyuyorum oğluşum bak baba diyorum hani hisseder küçük te olsa oynar ama paşada tık yok.🤣
Sibel_l3 alparslanin_annesi bende hissediyorum kayma gibi kımıldama minik bazen ama hep değil ,16+0bende☺️