MoM173 Kilo aldıran yada ye dediğiniz sizin yendiğiniz besinleri önerirmisiniz bir hafta on gün geriden geliyoruz
Sermec27 MoM173 yumurta süt yogurt et balık kuruyemiş kaşar bunları bol bol tüketin gebelik şekeriniz yoksa arada muzda yiyebilirsiniz
Esmnr MoM173 sabahları genel olarak süt içiyorum ama laktozsuz olanlardan sindirimi kolay olsun diye peynir yumurta bal pekmez tüketiyorum. Her gün yada gün aşırı yoğurt, muz yemeğe çalışıyorum yemediysemde başka meyve tüketiyorum mutlaka. Ceviz badem tüketiyorum. Kaşar yiyorum ama hergün değil. Kaşarı sade tüketemediğim için tostla yada pideyle tüketiyorum. Günde en az 2 litre su içiyorum. Abur cubur yememeye öZen gösteriyorum. Arada tabiki kaçamaklar oluyor. Akşamlarıda hangi yemeği yaptıysam o. Bebeğim 2 hafta önden gidiyor.
MoM173 Esmnr akşam yemeği genelde kıymalı şeyler yapıyorum et tüketemiyorum çünkü siz neler yapıyorsunuz
MoM173 Firdevss167 kuruyemiş çiğ olanlardan mı yiyorsunuz özellikle yediginiz bisey varmı fındık badem yiyorum bide günlük nekadar yiyorsunuz
Ozlem2904 MoM173 ben üzüm cok yiyodum 26.haftada 2 hafta ileri gidiyo dr uzumu eve sokmayin dedi. Uzum yemegi kestigimden beri haftasinda ilerliyo. Onun disinda kasarli tost, kuymak, ceviz, tahin pekmez, haslanmis yumurta/patatesli yumurta falan yiyorum
MoM173 Ozlem2904 pekmez ben çok tükettim günde iki üç yemek kaşığı doktor sana kilo aldırır çocuğa faydası yok dedi , üzüm kuru üzüm mü normal üzüm mü kuru üzüm nerdeyse hiç yemedim sevmiyorum diye öyleyse yemeliyim peki nekadar yiyorsunuz günlük bebeğin kilo aldığı zamanlar nekadr yiyordunuz
Breezy35 Ozlem2904 neden üzüm yasakmış ya?? Ben de her gün mutlaka süt bolca peynir et yumurta balık tavuk tüketiyorum
Ozlem2904 MoM173 normal meyve uzum yaş uzum mu demeliyim bilemedim 😅 mesela gunde 2 salkim falan yiyodum tatli ve sulu oldugu icin hem seker ihtiyacimi hem su ihtiyacimi karsiliyodu baya
vbvy1 MoM173 Şeker yüklemesi yaptırdınız mı iki hafta önden gidiyor diye , bende de aynı durum var yaptırmak istemiyorum. Onun dısında riskli bir gebelik de geçirmiyorum
Firdevss167 MoM173 muz da çok yedim tatlı tuzlu ekşi acı ne buldum yiyordum aslında zayıf ve iştahım kapalıdır bu kadar yememe rağmen ben 5 kilo aldım tüm kiloyu oğlum almış 😂
Esmnr MoM173 akşam ne yaptıysam o. İlla et tavuk balık tüketmek zorunda değilsin. Bana göre önemli olan zaten sabah kahvaltısı ara öğünler falan. Sadece çok yağlı ve tuzlu şeyler yeme. Evde yapılan her yemek bana göre sağlıklı olur. Ben hafta 1-2 kere et yada tavuk yiyorum. Sebze makarna nohut falan hepsinden yiyorum ama az. Fazla yiyince çok şişkinlik yapıyor. Yemekten 1 saat sonra da meyve yiceksem onu yiyorum. Gündüz muz yediysem akşam bi elma yada mandalina yiyorum. Hiç balık yemedim. Dip balığı yeme dediler bende trabzonda yaşıyorum burda hangisi dip balığı sayılıyor bilmediğim için yemedim balık. Kuruyemiş olarakta günde 4-5 tane ceviz tüketiyorum yada bi avuç çiğ badem veya fındık.
blessed MoM173 benim de durum aynı eğer düzgün besleniyorsanız kendinizi suçlamayın doktorum kızdı hatta bana senin beslenmenle ilgisi yok genetik yapısı minyon olacak işte dedi. Kuruyemişten ete muza süte yoğurda hepsini yiyorum ama geride kilosu da boyu da yapacak bişey yok malesef
rgk vbvy1 benim de öyleydi. Her şey mükemmeldi. haftası ile uyumluydu hatta. plânlı gebelik olduğu için 3 ay önceden hamileymiş gibi beslenmeye başladım. zaten hayatımda paketli gıda kola gazoz gibi gibi şeyler yoktu. et sebze organik yumurta hep dengeli beslendim. şeker testini öylesine yaptırdım zaten çıkmaz diye ve cıktı. o yüzden doktorunuzun tavsiyesine uyun ve yaptırın, sonucları daha üzücü olabilr.
Alp52 @MoM173 sabah uyanınca aç karna Bi tatlı kaşığı pekmez ye kahvaltıda yumurta ye muz kaşar peyniri yoğurt ve sütü tam yağlı olandan tüket kuruyemiş ceviz fındık kaju ye bunlar kilo almasına yardımcı oluyo
busra5501 MoM173 valla ben süt ive yumurta yiyip içemiyorum. Ama kaşar beyaz peynir tayin pekmez ceviz muz maden suyu avakoda ve salata düzenli tüketiyorum.
Ozlem2904 Breezy35 bebegim hftama gore 2 hafta önde gidiyodu dr um normal haftasina donsun diye yasakladi :) yani saglik acisindan degilde bebegin buyuk olusu acisindan :) 26. Haftadan beri yemiyorum 34+1im suan bebegim haftasiyla uyumlu :)