ysmakcm Sürekli bi yorgunluk hali var üzerimde enerjim bitik gün içinde kılımı kıpırdatmak istemiyorum kanıma da baktırdım değerleri sınırda çıktı takviye kullanmak istiyorum var mı öneriniz bildiğiniz iyi bi takviye ?
nordsiin ysmakcm bana doktor imuseng g365 verdi icerik olarak cok zengin yorgun bitkin hissi aliyo hemen hemen 2 aydir kullaniyorum
ysmakcm imusenge baktım bi sürü vitamin mineral ginseng varmş içinde imuneksinmiş zaten güvendiğim bi firma buna bakayım sağolun cevap için bi yandan da pekmez de yerim faydası olur inşallah
Mimik D vitamimi eksikligi genelde oyle halsizlikler yapiyor… Multivitamin takviyesi olarak da solgar i tavsiye ederim…