Saadet27 Selam kızlar 15 haftalık hamileyim daha öncesinde de hep namazlarımı kılmaya çalıştım düşük tehlikem geçti Progestanı bıraktım namazıma başladım ama korkuyorum o yüzden oturarak kılıyorum sizce olur mu ?
Muhammedamine Saadet27 olur tabi neden olmasın Rabbim kabul etsin bende 18 haftalığım hafiften zorlanmaya başladım yapabildiğim kadar ayakta kılıcam sonra bende oturarak kılmayı düşünyrum Rabbim nasip ederse
Demir Saadet27 Neden olmasın olur tabi siz yeter ki kılmak isteyin.Ben en başından beri oturarak kılıyorum 37 haftalık oldum artık şimdi istesemde eğilemiyorum.
Saadet27 Muhammedamine amin CNm nebilim korkuyorum bişe olur die otur kalk allah kabul etsin inşallah🙏🏽
Gizemimi Saadet27 bende oturarak kılıyodum en basından beri bu hafta sandalyede kılmaya basladım son haftam cunku 39 yerde zorlanıyorm eğilirken
Defnem_26 Benim namazdan sonra kanamam olmustu ama olacagi varmis tabi, o gun bugun oturarak kiliyorum