bireylulmeselesii idarecilerim bana doktor onaylı durum bildirir yazı getir dediler yani sanırım rapor gibi çalışamaz şeklinde değil de, hastam gebeliğinin 24. Haftasındadır şeklinde bir yazı sadece. Yazdığımız dilekçeye eklenecek, çalışamaz raporu gibi bir durum olmasına gerek yok 24. Haftada olduğumuzu belirtmesi yeterli. Bir saate gideceğim doktora, dönüşte yine yazarım bakalım nasıl bir belge verecek