Kızlar şimdi 20 haftalık hamileyim. 5 haftalık hamileyken tsh değerim 4.90dı doktorum euthroxy 25 mg başlattı. Yaklaşık 1.5 ay sonra yine kan testi verdim değerim 2.85di doktorum ilaca devam dedi. Şimdi 20 haftalıkken kan verdim değerim bu sefer 2.90. Doktora söyledim ama bir şey demedi değerin düşmesi lazım değil mi acaba ilaç yeterli gelmiyor mu?