yigitege_annesi Devlet hastahnesinde çatı muayensi yapılıyor mu yapılmazsa nasıl olcak son ana kadr normale zorluyorlar ya çatı dar ise bilginiz varmı 💜🌸
Macerena yigitege_annesi benim geçen nst acilin doğumhanesinde çekildi devlette oradaki hemşire dedi bana açılman var mı yok mu bi bakalım dedi ben istemedim yapıyorlar yani siz isterseniz
bebegimizibekliyoruz1 yigitege_annesi ben acillik oldum geçenlerde 35.haftadayken acilde çatı muayenesi yapıldı ama normal muayenede yapmıyorlar doğuma kadar doğum anında yapılıyor
bebegimizibekliyoruz1 yigitege_annesi ben rahim ağzı uzunluğu ölçtürmek için gittim en son 17 mm di 3 gün arayla ölçtürmemi istedi kendi doktorum acile o yüzden gittim ama çatı muayenesi de yapıldı
lavininannesii yigitege_annesi doğuma gittiğimde doktor muayene etti çatın müsait dedi zaten 5 cm açıklığım vardı😂şöyle ki devlet hastanesi herkesin normal doğum yapması taraftarı sadece bebekte bi anormallik varsa acil alınması gerekiyosa ya da tersse sezaryen yapıyo