Evheniserrr Mide bulantılarımdan zor bela yemek yemeye çalışıyorum yediğim zamanda ağzıma böyle metalik değişik bir tat oluşturuyor ve mide bulantım 2 katına çıkıyor.Benimle aynı problemi yaşayan arkadaşlar var mı acaba ?
Pnr_4668 Evheniserrr Benim de aylardır öyle su bile icemedim 30. Haftaya kadar içtikçe midem bulandı çünkü şimdi sakız yöntemini buldum. Sakız çiğniyorum ağzımdaki o kötü tadi alıyor.
Burcumor-28 22 haftalığız benimde aynı sorunum var.Bir ara geçer gibi oldu son günlerde yine aynı Demir yemiş gibiyim.