Macerena sonucum bugün çıktı doktorla yarın görüşeceğiz , bir ay önce kadın doğum uzmanı beni alttan muane etti gayet iyi dedi, hormon testinde de yumurtalıklarımın iyi çalıştığını söylemişti sadece süt hormonum yüksek 47 demişti, biraz zaman geçsin yine gel kan ver demişti, şimdi 76 olmuş