Mormenekse34 Bu besigi cok begendim ama ne kadar kullanislidir emin olamadim ne dersiniz? [img]https://i.
Eylul2797_ Mormenekse34 ben bunun anne yanı olanını aldım cok begendim ama bunlar biraz ufak kalıyo benimki 5 yasa kadar kullanılır sonrada da kullanmak istiyorsan bu kücük gelebilir
autumn Mormenekse34 ablam bundan almisti hiç kullanamadı çünkü geceleri çocuğu almak için kalkmak gerekiyor muhakkak anne yanı yanları açılan bisey daha mantıklı olabilir
-Arya- Mormenekse34 Aynısından bizde de var hediye geldi, kendim alacak olsam tercih etmezdim sanırım. Kuzenim en fazla 9 ay yatırdı çocuğunu sonra kaldırdı. İlk aşama için kullanışlı ama uzun süre gitmiyor
Mormenekse34 Eylul2797_ odamiz kucuk ilk etapta kucuk besik kullanip sonrasinda buyuk karyola gibi olanlardan alirim gibi dusundum, daha erken tabi cok karar degisir de, minnoş buldum bunu🍀 anne yani olan kare mi