Livy Kizlar ben bir oğlum olursa su ismi koyacağım diye adadım. Ama doğum yaklaştıkça çok ağır ve eski bir isim çocuğum bu ismi ister mi ileride, diye düşünmeye başladım. Değiştirsem günahı var mıdır?
Elfidaa Livy bunu herkes yapıyordur heralde yani kızım olursa adını böyle koycam yada oğlum olursa adını böyle koycam diye.insaniz sonuçta fikirlerimiz değişebilir diye düşünüyorum 😊
Fenciilknurhoca Livy adağınızı ya da yemininizi bozmanın kefaretini verdikten sonra degistirebilirsiniz günahı olmaz.
Mucizem_211 Livy vallah canım ben hiç adamadım ama eşim zamanında demiş ki oğlum olursa adını Abdurrahman koyacam bizde rabbim nasip ederse öyle yapacaz ben kaç kere dedim kuzey olsun dedi bunu bırakmasam hep içimde kalacak o yüzden artık ona bıraktım
Sermec27 Livy ben adadığım ismi koymuştum oğluma ama melek oldu oğlum eğer o şekilde dua ettiyseniz bence koyun
patilibalik Livy bence değiştirebilirsiniz ben kaç isim değiştirdim ohooo adak adamak gibi bişi değil bence
Livy patilibalik Bilemiyorum ya önce söz verip sonra haşa Allah’ı kandırmış gibi de olmak istemiyorum.