obirannea deletedmom87894 doktorum normal bulurdu hamileyken tansiyonum hep 10 du doktor normal diyordu yükselmesi sıkıntı ama düşük tansiyon iyi diyordu bir ara 9 a düştü acillik oldum
ikibebekannesi35 deletedmom87894 Bu tansiyon iyi düşük değil benimde aynı seyrediyor doktor bu şekilde tamsiyon istiyorum ben gebelerde ne yüksek ne çok düşük dedi bence iyi ama daha da düşmemesine gayret göstermelisin canım
esmer3 deletedmom87894 hamilelikte sizi rahatsız etmeyecek düşük tansiyon iyidir, yükseldiği zaman sıkıntıya sokar.