Cnnuur00 Kızlar 2 li testim normal çıktı sorun yok 3 lü testse 1.248 omurga açıklığı risk var ama ultrasonda en son normal dedi doktor kaç günlerdir üzülüyorum dünyam başıma yıkıldı en son detaylıyı yaptıracağım.
Ozlem2904 Cnnuur00 folik asit kullanmiuormusunuz? Bildigim kadariyla folik asit o acikligin kapanmasi icin
gozdekrks Cnnuur00 canim sen daha iyi bilirsin ama tavsiyem hiç canını sıkma doktorum.bana kendisi 3lu taramanin doğruluğu yüzde 50 60 demişti yani test olarak cok geçerliliği yok çoğu yerde yapmıyorlar bile