gozdekrks CanimBebegim02 o haftalarda çok oluyor rahim genişliyor diye canim doktoruna yine git danış ama birsey cikmayacaktir . Gebelikte bazı haftalar var herkeste zor geçiyor senin haftan da oyle bir hafta
CanimBebegim02 gozdekrks aynen öyle resmen bu haftalar hep böyle geçmeye başladı yediklerim mideme dokunuyor yaramıyor karın ağrısı fln
Mucizemannesi21 Bende 27 haftaligim bendede var karnımın ici yirtiliyo sanki yatarken kalkarken aciyo normalmi