Merhabalar hanımlar 32+6yım. 32+2de İdrar tahlili sonucumda protein ve kan hücresi görüldü. Tansiyonum normal, şişlik, ödem vs yok ayrıca kan hücresi için kanaman lekelenmen veya ağrın oldu mu dedi o da hiç olmadı. Bol su tüket, tuzu azalt ve sık sık tansiyonunu kontrol et yükselir ve fark edilmezse gebelik zehirlenmesine yol açabilir dedi. Tansiyonum normal ölçüyorum hep ama tedirginim de. Var mı benzer durumu yaşayan?