Hanimlar merhaba 34 +2 gebeyim dün giyinirken fark ettim göğsümün ucuna doğru koyu kısmına çok yakin yerlerde beyaz beyaz noktalar oluşmuş 2 3 sıra seklinde sağ göğsümde daha çok bu niye olur yaşayan var mı. Gebelikte olması normal mi çok gogsum çatladı ve büyüdü diye düşünürken bunu görünce korktum