annesinin_beybisi Amineberra canım 19 gün gecikmiş zaten idrar testinde çıkardı . hakkında hayırlısı olsun ben de öğlenden sonra test yapicam rabbim ikimize de nasip etsin inşallah
newbabyno2 Amineberra dua edıcem size allah en kısa zamanda nasip etsın üzülmeyın güçlü olun her zorlukla beraber bır kolaylık vardır
annesinin_beybisi Amineberra yumurtan catlamamis o yüzden reglin gecikmiş doktora git adet söktürücü veriyorlar ya da youtubede bir gebenin günlüğü sayfasında ader söktürücü masaj var onu yap hemen etki ediyormuş
Amineberra annesinin_beybisi önceki gebeliğim geç döllenme diye beklemek istemiştim ondan geç verdim kanı esimde izin vermiyor du öğrenip üzülürüm diyee aminnn canım benimm İnşaAllah ❣ bana da haber ver olur mu
Amineberra annesinin_beybisi zaten saat 2 de çağırdı doktor gidicem bakalım adet söktürücü zararı var mı
annesinin_beybisi Amineberra benim de önceki kimyasal düşüğüm geç dollenmeydi seni anliyorum adetim bittikten sonra bile test yapıyorum bu yüzden çünkü diğerinde de adet görmüştüm umutlu değilim ama yine de haber veririm canım