Goncazafer Canım bak şimdi bu ölçümler ne yazık ki doğruluk payı az. Yani kullanılan makina, doktorun ölçüsü vs. değişebilir. Mesela sana şöyle diyeyim. Ben gittim doktora ultrason kağıdında kilosu 960 gr yazıyordu çok üzülmüştüm. Haftasına göre az geldi bana ama doktor asla bana kg zayıf demedi. Sonra o süreçte gece rahatsızlanıp başka bi hastaneye gitmiştim evime yakın diye. ölçüm yaptılar falan.. Bebeğin kg bi baktım 1200 kg. O zaman anladım ki yüzde yüz doğruluk payı yok. Mühim birşey olsa doktor söyler emin ol.
Bak ben 33 haftalıkken muayeneye gittim. Doktor gayet iyi dedi. Sonra ben oradan çıktım ultrason kağıdında bebeğin karnı 32 haftalık görünüyor. Umursamadım bile. Çünkü bu ölçümler net bi sonuç vermez hiçbir zaman. Kafana takma. Geride de olsa 1 haftalık gerilik normal.. takılma çok. He sonra iki haftaya çıkar üç haftaya çıkar o tabi ki önemsenir ama ufak bi ölümden kaynaklı bile oluyor bu merak etme