Ben 4. Ayıma kadar kusma problemi çektim. Hatta 3 hafta su içsem bile çok az midemde duruyor çıkıyordu. Ara öğünlerimi genelde hafif yiyecekler ve tuzlu çubuk krakerle geçirdim. Suyuma limon atıp içinde bırakıyordum şişenin, az da olsa bastırıyordu. Kusmaktan kaynaklı halsizlikte üst seviyede olunca yastığımı yüksek bir yastıkla değiştirdim. Özellikle nefes egzersizleri çok rahatlattı, çeşitli videolar var YouTube’da bakabilirsiniz. Biraz da bu sürecin kişiden kişiye değiştiğini anladım, her yiyecek herkesin midesini bulandırmıyor. Baktığınız bulantı hali var o tükettiklerinizi dönüştürmeye farklı tatlar vermeye başlayın. Bir nevi ilacımız kendimizde 😇
O dönemde beni en çok etkileyen çıkardığım yiyecekler/içecekler değildi, katlanıyor insan ama psikolojik olarak bebeğimin tam tutunma evresinde ona bakamıyorum hissi oluyordu. Her kontrole gittiğimde gördüm ki büyümesi ve kilo alması normaldi, yaptığım stresi bir kenara bırakıp midemde ne kalıyorsa onunla idare etme fikrini kendime empoze ederek psikolojime sahip çıktım. 🙈 Çünkü bebekler ilk başta özellikle trafiğimizden değil, zaten vücudumuzda var olan depolarımızdan besleniyorlar, bu beslenmede eğer depolarda eksik yaşanırsa sıkıntısını biz çekiyoruz, şükür ki onlar çekmiyor. 🙏🏻😇