Sedaceylan bende 2 doz aşımı yaptırdıktan sonra hamile kalanlardanım bilmiyorum aşının etkisi var mı ama ondan önceki süreçte bi 6 -7 ay kadar denemiştik olmamıştı belki kısa bir süre ama 2. Dozdan sonra hamile olduğumu öğrenmiştim :) aşının kısırlık ile bi etkisi yok yani, size katılıyorum :)