Bende de pco var ama adetlerim düzenli 8 ay boyunca gebelik olmayınca doktora gittim pco olduğumu öğrendim hsg çektirdim çok şükür tüplerde sorun çıkmadı bu ay femara kullandım ve çatlama iğnesi vuruldum şimdi beklemedeyim umarım iyi sonuçlanır Allah isteyen herkese en kısa zamanda nasip etsin