Günaydın 😍 şaka gibi ama 2li hanelere geçtik. Zaman çabuk ilerliyor, burada son 99 başlıklarını görünce daha çook var derdim😁 planlı sezeryan olacagı için tahminimce daha da az var. Bu kalan süreçte tavsiyelerinz varsa alırım, özellikle çatlamalar ne zaman başlıyor vucutta? Bebeğe mutlaka al hayat kurtarır dediğiniz şeyler neler?