Gunaydin kizlar. 10+5 haftalik hamileyim. Gebelik rutinlerimi gecen hafta yaptirdim. Folik asit degerim 3.9 cikti. Cok endişelendim. Dr ile görüştüm sıkıntı yok dedi. Yenidoğan yogun bakim hemsiresiyim. Isin icinde olunca aklima o kadar cok sey geliyor ki. (Spina bifida vs )Var mi folati bu kadar düşük olan 😔 ve folik asitte kullaniyorum.