Merhaba kizlar. 7+6 da yım. 5. Haftamdan yani bebisi öğrendiğim andan beri tiroid hapi kullaniyorum. Once devlet hastanesine gittim tsh degerim 5.63 çıktı bana direkt olarak suratima “Bu deger düşmezse ya çocuğun geri zekalı olur, ya sakat olur ya düşer dediler” tabi ben ortalığı ayağa kaldırdım. Ilk hamileligim ve devletteki 2 ayri doktor da cocuguma GERI ZEKALI olur, dedi. 😡 Hadsizler.. daha sonra yemin billah ettim devlete gitmedim ozele gidiyorum tedavim devam ediyor. Ama TSH bir türlü düşmüyor her gidişimde dozumuz artıyor. 25 50 75 simdi 100mg 😪 bu durumu yaşayan hamişlerim var mı? Neler yaptınız ?