Bende oraya muayneye gidiyorum alev hanıma doğuma karar vermedim ama herkes çok memnun çok fazla şey okudum memnun olmayan yok hastane yemi zaten odaları güzelmiş tekli odayı kesinleştirirsem doğumuda orda istiyorum evime çok yakın memnunum muayneleri gayet ilgili