Ben de 37+6’yım, aynı şeyleri hissediyorum. Yani demek ki genel olarak bir sabırsızlık ve acaba neden doğuramıyorum düşüncesi olabiliyor. 40,41,42de bile doğan var. Sen yeter ki doktor kontrolünde ol. Aksatma sakın. Doktorun doğru olanı söyleyecektir.