Eceguldemir55 hayır ben hiç akıtma problemi yaşamadım. Bi biberon markası daha kullanmıştım bilindik. Onda akıtma oldu yorumları okuyarak tommee aldım hiç akıtma,damlatma olmadı. İçindeki o valfi çıkarttığınızda akıtıyor ama kapak kenarlarından 🙈ben büyüdü artık felan diye valfi çıkartıp denemiştim bütün süt döküldü. Valfsiz kullanılmıyor su da verseniz valf olucak içinde 🙈🙈onuda belirtiyim