Merveebuluttt Tüp bebek tedavisi gördüm erken gebelik testlerinde dahi gördük, hemen gittim kan verdim günümden önce pozitifti. Az az arttı o kadar düştü ki 55 çıktı dün 😢 Tüm hevesim hayallerim gitti..
İlk gebeliğimde 6,5 aylık erken Doğumla kaybetmiştim. Şuan da kimyasal gebelikle tanıştım. Çok zor çok.. Hiç olmayacakmış gibi geliyor devamlı kanamanın başlamasını bekliyorum, iğrenc bi durum ve psikoloji 😔