Tbsylmz Kızlar 1 gündür kasıklarımda ağrı var adet ağrısı gibi onun dışında bi sıkıntım yok şükür ara ara bebeğin toplanması oluyor sizce normal mi bilen varsa yazarsa sevinirim ?
Cilek_16 Tbsylmz 1hafta öndeyiz o haftakarda bende de oluyordu hatta hala var ve rahimde tuvalette taharetlenirken bi sertlikte hissediyorum hafta ilerdikçe birsürü belirti çıkıyor 🤗