Şükürler olsunki oğluma kavuştum gebeliğimin ilk 3 ayı kusma ve bulanti ile tam bir kabustu 10kg vermiştim sonra herşey düzeldi hamileliğimin balayını yaşamaya başladım herşey çok güzel gidiyor derken bebeğim ters döndü normal doğum hayallerim suya düştü sonraki kontrollerimde bir süpriz yaptı ve doğum pozisyonunu aldı tekrar normal doğum planladık ve bu kezde bir sonraki kontrolde plasenta yaşlanması ile karşılaştık doktorum 40a kadar bekleyelim kendi kendine doğmasını dedi takiplerim sıklaştırıldı ve inatçı oğlum gelmek bilmedi tam 40 hafta dolunca suni ile doğumu başlatma kararı aldık sabah 9dan öğlen 2bucuga kadar sancı çektim fakat açılmam hiç ilerlemedi yaramaz oğlum kakasini yaparak bize acil sezeryan kararı aldırdı ve şuan kollarımda çektiğim sancıyada aciyada değer diyorum.. En azından denedim normal doğumu çünkü çok istiyordum demeseydim pişman olacaktım bizim için hayırlısı böyleymiş. Sizler içinde en hayırlı olacak doğumları diliyorum hepiniz sağlıkla kavuşun inşallah❤