Tughanalpinannesii_ ben de postunu gördüm ama bilmediğim için yazmadım canım. Bence nişansa bile panik yapma zaten nişan demek haberci demek. Sancın olacak mı suyun gelecek mi onu bekle. Çantanı hazır tut kapıda. Ben de 36. Haftamdayım artık bebeklerin gelme vakti yaklaşıyor panik yapma hiç sağlıkla bekleyeceğiz artık😊